w3c
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
SUPERCOSMETIK - Μπορεί να σας ενδιαφέρει
Δείτε παρακάτω ορισμένες ερωτήσεις και απαντήσεις που μπορεί να χρειαστείτε.
Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Προσφέρουμε 3 τρόπους πληρωμής:
- Τραπεζική κατάθεση σε έναν εκ των τραπεζικών λογαριασμών της εταιρείας
- Με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα
- Με μετρητά στο κατάστημά μας
Ποια είναι η χρέωση των μεταφορικών;
Προσφέρουμε δωρεάν έξοδα αποστολής σε παραγγελίες άνω των 50 ευρώ και μέχρι 2kg ( εκτός από περιοχές χαρακτηρισμένες «δυσπρόσιτες» από τις εταιρίες ταχυμεταφορών).
Για αγορές κάτω των 50 ευρώ η χρέωση των μεταφορικών είναι ως εξής:
- Γενική Ταχυδρομική: Λεκανοπέδιο Αττικής 5.00 ευρώ μέχρι 2 kg + 1.10 ανά επιπλέον κιλό
- Υπόλοιπο Δίκτυο: 8.00 ευρώ μέχρι 2kg + 1.30 ανά επιπλέον κιλό
Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά υπήρχε ένα σπασμένο προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλα τα προϊόντα να φτάνουν στα χέρια σας σε άριστη κατάσταση αλλά εάν υπάρχει κάποιο σπασμένο προϊόν παρακαλούμε να αποστείλετε ένα email στο info@supercosmetik.gr με τίτλο ‘ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ’ . Παρακαλείστε να συμπληρώσετε υποχρεωτικά στο μήνυμα το ονοματεπώνυμό σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, το email το οποίο καταχωρίσατε στην παραγγελία σας καθώς και τον αριθμό παραγγελίας.
Για την επιστροφή προϊόντων πληρώνω;
Εφόσον η επιστροφή πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και δεν οφείλεται σε σφάλμα της εταιρείας ή των προμηθευτών της, η μόνη χρέωση που επιβαρύνεστε είναι αυτή της αποστολής των προϊόντων με εταιρεία ταχυμεταφορών.
Στην περίπτωση όμως εσφαλμένης αποστολής προϊόντος από πλευράς της εταιρείας, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία, εφόσον αυτή θα πραγματοποιηθεί με την Γενική Ταχυδρομική και εντός διαστήματος 14ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.
Συνομιλήστε στο WhatsApp